Kütahya’daki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda düzenlenen gençlik şöleninde katılımcılara tavuklu pilav ve ayran ikram edildi. Etkinliğin ardından çok sayıda öğrenci ve velide mide bulantısı ile kusma şikayetleri baş gösterdi. Rahatsızlanan toplam 98 kişi, ambulanslarla ve kendi imkanlarıyla Kütahya Şehir Hastanesi’ne ulaştırıldı. Sağlık durumları iyi olan hastaların tedavisi sürerken, olayla ilgili resmi soruşturma başlatıldı.
OKUL ETKİNLİĞİNDE GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİ
Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav yiyen 84’ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.
Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda gençlik şöleni yapıldı. Şölende öğrenci ve velilerine tavuk, pilav, ayran dağıtıldı. Etkinliğin ardından bazı öğrencilerde bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Rahatsızlanan öğrenciler ile velileri kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Etkinliğin ardından zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvuranların 84’ünün öğrenci, 14’ünün ise öğrenci velisi olduğu belirtildi. Öğrenci ve velilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.