Ana içeriğe geç

Yardım çağrısı yapan Fatma Şahin bir aylık maaşını Venezuela'ya bağışladı

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da meydana gelen deprem sonrası başlatılan yardım kampanyasına bir aylık maaşını bağışladığını açıkladı. Şahin, depremde hayatını kaybedenler ve enkaz altında kalanlar için derin üzüntü duyduklarını belirterek Gazianteplilere de yardım çağrısında bulundu. Gaziantep’in deprem tecrübesine vurgu yapan Şahin, Venezuela halkının acısını paylaştıklarını ifade etti. Belediye olarak ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırının da bölgeye gönderileceğini duyurdu.

Yardım çağrısı yapan Fatma Şahin bir aylık maaşını Venezuela'ya bağışladı
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler