Ana içeriğe geç

Bakanlık duyurdu: İki belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı

İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un geçici tedbir olarak görevlerinden uzaklaştırıldığını açıkladı.

Bakanlık duyurdu: İki belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı
Sputnik
16
İçişleri Bakanlığı, tutuklanan iki belediye başkanının görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.
Kaynağa Git

İlgili Haberler