Adana’da termometreler 42 dereceyi gördü
Adana'da etkisini artıran aşırı sıcaklarda termometreler 42 dereceyi gördü. Sıcaktan bunalan vatandaşlar serinlemek için parklara ve gölgelik alanlara gitti.
Cnn Türk
16