Ana içeriğe geç

Beşiktaş yeniden EuroLeague'de! İşte yeni format

Avrupa basketbolunun bir numaralı organizasyonu EuroLeague'de tarihi bir format değişikliğine gidilerek takım sayısı 20'ye yükseltildi. Alınan karara göre; Monaco'nun yerine Beşiktaş GAİN, organizasyonun 20'nci takımı olarak EuroLeague'e davet edildi.

Beşiktaş yeniden EuroLeague'de! İşte yeni format
Haber3
16

Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonu olan EuroLeague'de, gelecek sezon için basketbolseverleri heyecanlandıran bir format değişikliğine gidildi. EuroLeague yönetimi, uzun süredir gündemde olan genişleme projesini resmiyete dökerek ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmasına karar verdi. Bu radikal kararın Türkiye'yi yakından ilgilendiren en önemli adımı ise Beşiktaş GAİN'in turnuvaya resmi olarak davet edilmesi oldu. Siyah-beyazlı temsilcimiz, Fransa ekibi Monaco'nun yerine 20'nci takım sıfatıyla lige dahil edildi.

20 Takımlı Yeni Format Başlıyor

Basketbol otoritelerinin ve kulüplerin uzun süredir beklediği takım sayısının artırılması kararı nihayet onaylandı. Gelecek sezondan itibaren Avrupa'nın bir numaralı kupası, 18 yerine 20 takımın kıyasıya mücadelesine sahne olacak. EuroLeague yönetiminin aldığı bu karar, organizasyonun hem rekabet seviyesini hem de Avrupa genelindeki marka değerini artırma hamlesi olarak görülüyor.

Monaco Gitti, Beşiktaş GAİN Geldi

Format değişikliğiyle birlikte lige eklenecek olan yeni takımların kimler olacağı büyük bir merak konusuydu. EuroLeague yönetimi, sürpriz bir operasyonla Monaco takımının yerine temsilcimiz Beşiktaş GAİN'i organizasyona dahil etti. Bu kritik kararla birlikte, son dönemde basketbol şubesinde yakaladığı çıkışla dikkat çeken siyah-beyazlı ekip, Avrupa basketbolunun en büyük sahnesine yeniden ve çok daha güçlü bir şekilde dönmüş oldu. Gelecek sezon Beşiktaş GAİN, EuroLeague'in iddialı 20 takımından biri olarak parkeye çıkacak.

DHA

Kaynağa Git

İlgili Haberler