2026 FIFA Dünya Kupası’nda beklentilerin altında kalan A Milli Futbol Takımı’nın grup aşamasında turnuvaya veda etmesi sonrası Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu’ndan dikkat çeken açıklamalar geldi.
ABD ile oynanacak son grup maçı öncesinde Los Angeles'ta takımın konakladığı otel önünde taraftarlarla bir araya gelen Hacıosmanoğlu, yaşanan başarısızlığın camiayı derinden üzdüğünü belirterek futbolseverlerden özür diledi.
Dünyanın farklı noktalarından gelen Türk taraftarların milli takıma verdiği desteğin kendileri için büyük anlam taşıdığını ifade eden Hacıosmanoğlu, “En büyük üzüntümüz bu insanlara hayal kırıklığı yaşatmış olmak. Binlerce kilometre yol kat ederek takımımızın yanında oldular. Bu sonuç nedeniyle tüm vatandaşlarımızdan özür diliyoruz” dedi.
Takımın geleceğine ilişkin umutlu mesajlar da veren Hacıosmanoğlu, mevcut kadronun önemli bir potansiyele sahip olduğunu vurgulayarak, yaşanan hayal kırıklığını telafi edecek gücün yine milli oyuncularda bulunduğunu söyledi.
Otel önündeki buluşmada milli futbolcular Kenan Yıldız, Mert Müldür ve Orkun Kökçü de taraftarlarla bir araya gelerek fotoğraf çektirdi ve imza dağıttı. Özellikle genç futbolculara yoğun ilgi gösteren taraftarlar, desteklerini sürdürdüklerini dile getirdi.
Program sırasında Sakarya’dan gelen kas hastası genç taraftar Çağan Toprak’a, Kenan Yıldız’ın imzalı forması hediye edildi. Büyük mutluluk yaşayan Toprak, futbolcularla bir araya gelmenin kendisi için unutulmaz bir anı olduğunu söyledi.