Ana içeriğe geç

Amedspor bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde

TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükseldiği belirtilen Amedspor'un bayrağı, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün onayıyla Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. Kulüp bayrağıiki gün boyunca köprüde kalacak.

Amedspor bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde
Odatv
16

TFF 1. Lig'de ikinci olan ve Süper Lig'e yükselmeye hak kazanan Amedspor'un bayrağı bugün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

Amedspor tarafından bayrak asma için yapılan izin başvurusu sonucunda, İstanbul Boğazı'ndaki köprülerden birine asılması talebine olumlu yanıt verildiği belirtildi. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından gönderilen yazıda, kulübün Süper Lig'e yükselmesini kutlamak amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asılmasının uygun bulunduğu belirtildi.

İKİ GÜN DURACAK

Yazıda, Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek tarihte kulüp bayrağının iki gün süreyle köprüde asılı kalabileceği kaydedildi. Ayrıca bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli, asılma ve sökülme süreçlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi ve gerekli trafik güvenliği tedbirlerinin alınması şartı getirildi.

Odatv.com

Kaynağa Git

İlgili Haberler