Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti

Yeni sezon hazırlıklarını Düzce'de sürdüren Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti.

Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti
Haber Global
16

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de, oyuncular laktat testinden geçti.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de oyunculara laktak testi uygulandı.

Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve teknik direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler