Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, Premier Lig'de Nottingham Forest'ı ligde tutmayı başardığı sezonun hemen ardından İstanbul'a geldi.
SAÇ EKİMİNDEN MEMNUN KALDI
Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlarda saç ekimi için Türkiye'ye geldiğini açıkladı. Pereira, özellikle Pendik'te yaptırdığı 6 aylık tedavinin sonucundan çok memnun olduğunu belirterek, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum.'' dedi.
FOTOĞRAFIYLA BELGELEDİ
Saçlarının yeni halinden mutlu olduğunu ifade eden Pereira, İstanbul ziyaretini fotoğraflarla da belgeledi. Bu ziyaret, Pereira'nın Türkiye'de sevilen bir isim olmaya devam ettiğini bir kez daha gösterdi.
İşte o fotoğraf: