Gaziantep’te korkunç olay! Tekstil fabrikasındaki işçiler içme suyundan zehirlendi: 25 kişi hastaneye kaldırıldı!
Gaziantep’in 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bi tekstil fabrikasında meydana gelen olay panik dolu dakikalar yaşattı. Fabrikadaki içme suyundan içen işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı oluştu. 25 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşte detaylar…
Sabah