Türkiye Bisiklet Federasyonu ile Gebze Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği yarışlarda yaklaşık 50 kulüpten 310 sporcu mücadele etti. Dağ bisikleti tutkunlarını bir araya getiren etkinlik, iki gün boyunca çekişmeli yarışlara sahne oldu.
310 SPORCU PEDAL ÇEVİRDİ
Organizasyonun son gününde elit erkekler, elit kadınlar, genç erkekler ve genç kadınlar kategorilerinde yarışan sporcular parkurda derece elde edebilmek için kıyasıya mücadele verdi. Zorlu etaplarda sporcular hem teknik becerilerini hem de dayanıklılıklarını sergiledi.
DERECEYE GİREN SPORCULAR ÖDÜLLENDİRİLDİ
Yarışların tamamlanmasının ardından başarılı sporcular için ödül töreni düzenlendi. Dereceye giren yarışmacılara ödülleri, Gebze Belediye Başkan Yardımcısı Zeynep Yıldırım, Türkiye Bisiklet Federasyonu Dağ Bisikleti ve BMX Teknik Kurulu Başkanı Mustafa Kocaman ile federasyon yetkilileri tarafından takdim edildi.
Uluslararası niteliğe sahip organizasyon, sporcuların ve izleyicilerin yoğun ilgisiyle tamamlandı.