Ana içeriğe geç

Hürmüz Boğazı'ndaki Türk gemileriyle ilgili kritik açıklama! Uraloğlu duyurdu

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'nda bulunan gemilerle ilgili önemli açıklamalarda bulunarak, son duruma ilişkin bilgilendirme yaptı.

Hürmüz Boğazı'ndaki Türk gemileriyle ilgili kritik açıklama! Uraloğlu duyurdu
Türkgün
16

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan gemilere ilişkin bilgi aktararak ''Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı." ifadesini kullandı.

‘’tüm tedbirler alındı''

Bakan Uraloğlu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini kaydetti. Bölgedeki gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde bulunduklarını aktaran Uraloğlu, şu değerlendirmelerde bulundu:

Kaynağa Git

İlgili Haberler