Ana içeriğe geç

Aziz Yıldırım Topuk Yaylası'na bizzat gitti

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda çalışmalarını sürdürüyor. Başkan Aziz Yıldırım da tesislere gelerek antrenmanı takip etti.

Aziz Yıldırım Topuk Yaylası'na bizzat gitti
Halk TV
16

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

OĞUZ ÇETİN TAKIMLA BİR ARAYA GELDİ

Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, Düzce'deki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci antrenmanı öncesinde futbol direktörü Oğuz Çetin takımla bir araya geldi.

Teknik ekip ve oyuncular ile kısa süreli bir toplantı gerçekleştiren Çetin, daha sonra antrenmanın bir bölümünü saha kenarından takip etti.

ANTRENMAN HÜCUM OYUNLARIYLA BİTTİ

Salonda gerçekleştirilen core çalışmasının ardından sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yapan oyuncular, devamında 2 gruba ayrılarak dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalışması gerçekleştirdi. İdman, dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla noktalandı.

Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.

AZİZ YILDIRIM TESİSLERE GELDİ

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi. Yıldırım'ın yanında başkan vekili Barış Göktürk ve yöneticilerden Özgür Peker de yer aldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler