Ana içeriğe geç

Gaziantep Zehirlenme Vakası: İçtikleri sudan zehirlenen 25 işçi acil olarak hastaneye kaldırıldı | Yerel Haberler

Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri suyun ardından bulantı ve kusma şikayetleriyle hastaneye kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Gaziantep Zehirlenme Vakası: İçtikleri sudan zehirlenen 25 işçi acil olarak hastaneye kaldırıldı | Yerel Haberler
Gzt
Kaynağa Git

İlgili Haberler