Gaziantep Zehirlenme Vakası: İçtikleri sudan zehirlenen 25 işçi acil olarak hastaneye kaldırıldı | Yerel Haberler
Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri suyun ardından bulantı ve kusma şikayetleriyle hastaneye kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Gzt