Ana içeriğe geç

İki belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor: Genel Merkez binasına geldiler

AK Parti’ye katılması beklenen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan AK Parti Genel Merkezi binasına geldi.

İki belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor: Genel Merkez binasına geldiler
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler