Ana içeriğe geç

Okul etkinliği kabusa döndü! Zehirlenme şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu

Kütahya'da bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki bir etkinlikte ikram edilen tavuklu pilavdan yiyen 21'i öğrenci olmak üzere toplam 25 kişi rahatsızlandı.

Okul etkinliği kabusa döndü! Zehirlenme şüphesiyle 25 kişi hastanelik oldu
Milliyet
16

Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.

Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler