Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Denizcilik Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan mayıs ayı ile yılın ilk beş ayını kapsayan kruvaziyer istatistiklerini değerlendirdi.
Türkiye’nin kruvaziyer turizminde güçlü bir ivme yakaladığını belirten Uraloğlu, özellikle Ege kıyılarındaki limanlar ve İstanbul’un yoğun ilgi gördüğünü ifade etti. Bakan Uraloğlu, mayıs ayında limanlara yanaşan kruvaziyer gemi sayısının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 14,2 artarak 169’a ulaştığını, yolcu sayısının ise yüzde 10,8 yükselişle 257 bin 897 olarak kaydedildiğini aktardı.