Fenerbahçe'ye geri dönen İsmail Kartal, sarı lacivertli takımda çalışmalarına başladı. Yeni sezonun hazırlıklarını Düzce'deki Topuk Yaylası'nda sürdüren Kartal, takıma bir konuşma da yaptı.
İsmail Kartal, futbolcularla bir araya gelip şampiyonluk konuşması yaptı. Fenerbahçe resmi YouTube kanalında paylaşılan videoda İsmail Kartal, bu sezon bütün kupaları kazanacaklarını söyledi.
"BİZ ŞAMPİYON OLACAĞIZ"
65 yaşındaki teknik direktör, "Herkes işini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları elde edeceğiz" dedi.
HAZIRLIKLAR DEVAM EDİYOR
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, Düzce'deki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ikinci antrenmanı salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı.
Sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmalarıyla süren idman, dar alanda yapılan çift kale maçlarla tamamladı.
Fenerbahçe, yarın yapacağı çift antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.