Ana içeriğe geç

Eski İsrail Başbakanı Bennett: İran'a kaçak yollarla on binlerce Starlink soktuk

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, başbakanlığı döneminde İran'daki protestoculara destek vermek amacıyla ülkeye kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını belirtti.

Eski İsrail Başbakanı Bennett: İran'a kaçak yollarla on binlerce Starlink soktuk
Sputnik
16
Yahudi Haber Sendikası'nın (JNS) Uluslararası Politika Zirvesi'nde konuşan Bennett, 2021-2022 yıllarındaki başbakanlığı döneminde İran'da internet erişimini ve sosyal medya platformlarının açık kalmasını sağlamak amacıyla sayıları on binlere varan Starlink internet uydu alıcısı satın aldıklarını ve ülkeye kaçak yollarla soktuklarını kaydetti.
Kaynağa Git

İlgili Haberler