Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil'in, Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile son yıllarda gündeme gelen olası kulüp devri konusunda yeniden temas kurduğu ancak yapılan görüşmeden sonuç alınamadığı öğrenildi. Taraflar arasında gerçekleşen görüşmenin ardından sürecin ilerlemediği ve herhangi bir anlaşma zemininin oluşmadığı ifade ediliyor.
Transfer değil, kulüp hamlesi: Göztepe Altınordu'ya yöneldi!