Galatasaray forması giyen Davinson Sanchez için dikkat çeken bir transfer iddiası gündeme geldi.
Sarı-kırmızılılarda geride kalan sezonda şampiyonluk yaşayan Kolombiyalı savunma oyuncusu, geleceğiyle ilgili, "Bu sezondan sonra 3 sezonum daha var.
Ailem burada mutlu, ben mutluyum.
Bu renkleri taşımaktan gurur duyuyorum.
Burada devam etmek istiyorum.
" demişti.
Fanatik'te yer alan habere göre, Davinson Sanchez, bu sözlerine rağmen kendisiyle ilgilenen Como'ya yeşil ışık yaktı.
COMO'YA OLUMLU SİNYALDünya Kupası’nda Kolombiya Milli Takımı forması giyen Davinson Sanchez’e yoğun ilgi gösteren Como’nun, oyuncuyla yaptığı temaslarda olumlu sinyaller aldığı öğrenildi.
"KULÜBÜMLE ANLAŞIN YETER"Tecrübeli stoperin İtalyan kulübüne, “Kulübümle anlaşın, yeter” mesajını verdiği belirtilirken, Galatasaray Yönetimi ise transfer sürecine noktayı koyacak bir tavır sergiledi.
BEKLENTİ 35 MİLYON EUROSanchez’in aklının karışmasını istemeyen sarı-kırmızılılar, Como’ya yıldız futbolcunun bonservisi konusunda kapıyı 35 milyon euro’dan açtı.
Yönetimin İtalyan temsilcilerine, “Bu rakamın 1 Euro altında bile bir teklifle gelmeyin” mesajını ilettiği ifade edildi.
Galatasaray cephesi, savunmanın vazgeçilmez isimlerinden biri olarak gördüğü Davinson Sanchez’i kolay kolay bırakmayı düşünmezken, Como’nun önümüzdeki günlerde resmi adım atıp atmayacağı merak konusu oldu.
İtalyan ekibinin transferde ısrarcı olması halinde, belirlenen bonservis bedeline yaklaşması gerekecek.
PERFORMANSIGalatasaray'da geride kalan sezonda 45 maçta süre bulan Davinson Sanchez, 2 kez ağları havalandırdı.
Davinson Sanchez Como'nun teklifini kabul etti: "Galatasaray ile anlaşın yeter"
Galatasaray'ın Kolombiyalı yıldızı Davinson Sanchez, kendisiyle ilgilenen Serie A ekibi Como'ya yeşil ışık yaktı. Sanchez'in İtalyan ekibine "Kulübümle anlaşın yeter" dediği iddia edildi.
Süper Haber
16