Ana içeriğe geç

Hizbullah lideri Kasım'dan ABD ve İsrail’e rest: 'Anlaşma geçersiz ve hükümsüz'

Hizbullah Genel Sekreteri Naim Kasım, ABD, Lübnan ve İsrail arasında Washington'da imzalanan çerçeve anlaşmasını geçersiz ve hükümsüz olarak nitelendirdi. Kasım, İsrail'in çekilmesinin Hizbullah'ın silahsızlandırılması şartına bağlanmasına da tepki gösterdi.

Hizbullah lideri Kasım'dan ABD ve İsrail’e rest: 'Anlaşma geçersiz ve hükümsüz'
Türkgün
16

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-Lübnan-İsrail arasında imzalanan çerçeve anlaşmaya ilişkin eleştiride bulundu. Kasım açıklamasında, dün ABD’nin başkenti Washington DC’de imzalanan anlaşmayı kınayarak, bunun yerine ABD-İran arasında yapılan mutabakat zaptının esas alınması gerektiğini söyledi.

Kasım, "Washington’daki çerçeve anlaşma küçük düşürücü ve utandırıcıdır, aynı zamanda egemenliğin teslimi anlamına gelmektedir Bu anlaşma geçersiz ve hükümsüzdür. İran-Amerikan mutabakat zaptının hükümlerinin uygulanması gerekmektedir" dedi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler