Ana içeriğe geç

1 Ağustos'tan itibaren memurlar haftanın 2 günü evden çalışacak

Malezya’da kamu çalışanları için hibrit çalışma dönemi başlıyor. Bakanlar Kurulu kararıyla 1 Ağustos'tan itibaren memurlar, haftanın 2 günü evden, 3 günü ise ofisten çalışacak.

1 Ağustos'tan itibaren memurlar haftanın 2 günü evden çalışacak
Yeniçağ
16

Asya ülkesi Malezya memurlara ilişkin hibrit çalışma düzenini uygulamaya aldı. Memurlara haftanın 2 günü evden çalışma hakkı tanındı.

Malezya’da memurların haftada 2 gün evden çalışmasını öngören hibrit çalışma düzenine geçilecek.

Yerel Malay Mail gazetesinin Kamu Hizmeti Departmanı (PSD) açıklamasına dayandırdığı haberine göre, Bakanlar Kurulu konuya ilişkin karar aldı.

'2 GÜN EVDEN, 3 GÜN OFİSTEN' DÖNEMİ
Buna göre, memurlar, 1 Ağustos’tan itibaren Hibrit Çalışma Günü uygulamasına geçecek ve haftanın 2 günü evden veya onaylanan bir çalışma noktasından, 3 gün ise ofisten çalışacak.

'2 GÜN EVDEN, 3 GÜN OFİSTEN' DÖNEMİ
Buna göre, memurlar, 1 Ağustos’tan itibaren Hibrit Çalışma Günü uygulamasına geçecek ve haftanın 2 günü evden veya onaylanan bir çalışma noktasından, 3 gün ise ofisten çalışacak.

Kaynağa Git

İlgili Haberler