Ana içeriğe geç

Eskişehir'de faciadan dönüldü... Seyir halindeki otobüs alevlere teslim oldu

Eskişehir'de İnönü-Kütahya kara yolu üzerinde seyir halindeki 26 GA 269 plakalı belediye otobüsünün motor bölümünden yangın çıktı. Sürücünün hızlı tepkisiyle yolcular tahliye edilirken, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekiplerinin müdahalesine rağmen otobüs tamamen kullanılamaz hale geldi.

Eskişehir'de faciadan dönüldü... Seyir halindeki otobüs alevlere teslim oldu
Akşam
16

Eskişehir'de yaşanan otobüs yangını korkulu anların yaşanmasına neden oldu. İnönü-Kütahya kara yolunda seyir halindeyken motor bölümünden alevler yükselen belediye otobüsü, itfaiye ekiplerinin müdahalesine rağmen kurtarılamadı. Sürücünün dumanları fark ederek aracı hemen durdurması olası bir faciayı engelledi.

MOTOR BÖLÜMÜNDEKİ ALEVLER OTOBÜSÜ SARDI

Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmından alev alan belediye otobüsü, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin hızlı müdahalesi ile söndürülürken, yanan araç kullanılamaz hale geldi.

Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken, aracın arka tarafında bulunan motor bölümünde bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Durumu ve yükselen dumanları fark eden sürücü, aracı hemen yolun sağına park ederek yetkililere haber verdi.

İTFAİYE VE JANDARMA KÜMBET KAVŞAĞINA SEVKEDİLDİ

İhbar üzerine bölgeye kısa sürede Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri muhtemel bir tehlikeye karşı kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekiplerinin ekipleri alevlere müdahale etti. Ekiplerin çabası sonucu yangın söndürüldü ancak otobüs tamamen kullanılamaz duruma geldi. Jandarma ekiplerinin önlem aldığı kara yolunda ulaşım, yangının söndürülmesi ve çalışmaların tamamlanmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler