Fenerbahçe Futbol Takımı’nın yeni sezon hazırlıklarını sürdürdüğü Topuk Yaylası, sarı-lacivertli taraftarların yoğun ilgisine sahne oldu.
İstanbul ve Ankara başta olmak üzere farklı illerden bölgeye gelen taraftarlar, karavan ve çadırlarıyla kamp kurarak takımlarına destek verdi.
Düzce’nin Kaynaşlı ilçesinde bulunan 1280 rakımlı Topuk Yaylası, 24 Haziran’dan bu yana Fenerbahçe’nin birinci etap kamp çalışmalarına ev sahipliği yapıyor.
TESİSLERİN KARŞISINDA KONAKLIYORLAR
Sarı-lacivertli taraftarlar, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde kampa giren takımı yakından takip etmek için Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri’nin çevresinde toplandı.
Aileleriyle birlikte yaylaya gelen taraftarlar, tesislerin karşısında yer alan göletin çevresinde konaklıyor. Karavan ve çadırlarını sarı-lacivert renkler ve bayraklarla süsleyen taraftarlar, hem idmanları izliyor hem de yaylanın doğasında vakit geçiriyor.
Sarıçam, köknar, kayın ve gürgen ağaçlarıyla kaplı bölgede taraftarlar, kamp sürecini Fenerbahçe sevgisiyle birlikte doğa içinde geçiriyor.
"FENERBAHÇELİLİK BİR YAŞAM TARZI"
Eşi ve iki çocuğuyla 3 gün önce karavanla İstanbul’dan Topuk Yaylası’na gelen Edip Efe, AA muhabirine Fenerbahçeli bir aile olduklarını söyledi.
Efe, sarı-lacivertli takımı yıllardır takip ettiklerini belirterek, "Koyu değil, açık ve net Fenerbahçe ailesiyiz. Kızım ve oğlum doğdukları andan itibaren ben de 27 yıldır bu tribünlerin içerisindeyim. Onlar da doğdukları günden itibaren basketbol, futbol, voleybol hangi branş olursa olsun Fenerbahçe neredeyse biz oradayız. Fenerbahçelilik bir yaşam tarzı. Fenerbahçeli olmak sadece futbol ya da başarı odaklı bir hayat değil. Fenerbehçe'yi yaşamak isteyen her yerde yaşayabiliyor. Biz de Fenerbahçe neredeyse hep peşinden koştuk, iz sürdük" dedi.
Topuk Yaylası’nın doğasına da dikkat çeken Efe, "Çok güzel bir yer. Güvenliği de çok iyi, jandarma koruyor. Onlara da çok teşekkür ederiz. Tesislerde emeği geçenlerin de emeklerine sağlık. Çocuklarımızla buraya gelip, piknik yapabiliyoruz. Bu güzel ortamı yaşıyoruz. Sadece takım burada olduğu için değil her zaman da buraya gelmek istiyoruz" diye konuştu.
"SEVDAMIZIN PEŞİNDE OLDUĞUMUZ İÇİN MESAFE DE FARK ETMİYOR"
Fenerbahçe’nin kamp için bölgeye geleceğini öğrenince Bolu’dan karavanıyla Topuk Yaylası’na gelen Erol Elgün de takımın peşinde olduklarını ifade etti.
Elgün, "Sevdamız armamıza, renklerimize. Ülkemizin en iyi takımlarından bir tanesinin ayağımızın dibine kadar gelmesini fırsata çevirmek lazım. Sevdamızın peşinde olduğumuz için mesafe de fark etmiyor açıkçası ama yakınımıza kadar gelmeleri daha bir güzel oluyor. Takımımızı seviyoruz, elimizden gelen desteği vermeye çalışıyoruz. Yağmur, çamur, soğuk, sıcak fark etmiyor her zaman peşindeyiz. Sezon öncesi çalışmaları burada canlı canlı daha yakından görmek çok güzel. Futbolcularla fotoğraf çektirmek, anı biriktirmek çok güzel" ifadelerini kullandı.
TARAFTARLARIN HEYECANI SÜRÜYOR
Ankara’dan ailesiyle birlikte Fenerbahçe’yi görmek için gelen Funda Yalçın ise yaylada çadırda konakladıklarını söyledi.
Yalçın, "Konuşurken çok duygulanıyorum, bu sene o sene inşallah. Sırf onlar için buraya geldim. Tek hayalim bir tane imzalı forma almak. Kızımla birlikte özellikle Talisca'yı görmek istiyoruz" şeklinde konuştu.