Ana içeriğe geç

Süper Lig kulüplerinin harcama limitleri açıklandı: Galatasaray zirvede

Türkiye Futbol Federasyonu, Süper Lig kulüplerinin yeni sezon öncesi transferde harcama limitlerini açıkladı. En yüksek limit Galatasaray'a verilirken, Fenerbahçe ikinci sırada yer aldı.

Süper Lig kulüplerinin harcama limitleri açıklandı: Galatasaray zirvede
Yeniçağ
16

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), 2026-2027 sezonunda uygulanacak Süper Lig takım harcama limitlerini açıkladı.

Açıklanan listeye göre son şampiyon Galatasaray, 9 milyar 6 milyon TL ile en yüksek harcama limitine sahip kulüp oldu. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon TL ile Fenerbahçe takip etti.

2026-2027 SEZONU SÜPER LİG TAKIM HARCAMA LİMİTLERİ

Süper Lig kulüplerinin harcama limitleri açıklandı: Galatasaray zirvede - Resim : 1
Kaynağa Git

İlgili Haberler