Ana içeriğe geç

Bir özür de Kerem Aktürkoğlu'ndan: Eleştirileceğiz, ders çıkaracağız!

A Milli Takım'ın erken veda ettiği 2026 Dünya Kupası'nda ilk 2 maçta forma giyen, son karşılaşmada ise süre almayan Kerem Aktürkoğlu, turnuvanın ardından yaptığı ilk açıklamada, "Kendi adıma, ülkemizden, milletimizden onlara bekledikleri sevinci yaşatamadığımız için özür diliyorum" ifadelerini kullandı.

Bir özür de Kerem Aktürkoğlu'ndan: Eleştirileceğiz, ders çıkaracağız!
Türkiye Gazetesi
16

A Milli Takım'ın erken veda ettiği 2026 Dünya Kupası'nda ilk 2 maçta forma giyen, son karşılaşmada ise süre almayan Kerem Aktürkoğlu, turnuvanın ardından yaptığı ilk açıklamada, "Kendi adıma, ülkemizden, milletimizden onlara bekledikleri sevinci yaşatamadığımız için özür diliyorum" ifadelerini kullandı.

2026 FIFA Dünya Kupası'na 2 yenilgi ve 1 galibiyet sonucu grup aşamasında havlu atan A Milli Futbol Takımı'nda Kerem Aktürkoğlu'ndan açıklama geldi.

"DAHA İYİSİNİ YAPMAMIZ GEREKİYORDU"

Sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Fenerbahçeli oyuncu, "Nasıl başarılı olduğumuzda alkışlanıyorsak, başarısız olduğumuzda da eleştirileceğiz ve bundan kendimize ders çıkaracağız" mesajına yer verdi.

Turnuvada performansı tepki çeken isimler arasında yer alan Kerem Aktürkoğlu'nun "özür" açıklaması şöyle:

Üzgünüz, çok üzgünüz. Milletimizin de ne kadar üzgün olduğunun farkındayız. Büyük hayallerle gitmiştik Dünya Kupası’na. 24 yıl bekledik bu fırsatı; daha iyisini yapmamız gerekiyordu elbet ama olmadı, yapamadık. Bizden bekleneni veremedik. Bunun dışında söylenecek hiçbir şeyin anlamı yok. Nasıl başarılı olduğumuzda alkışlanıyorsak, başarısız olduğumuzda da eleştirileceğiz ve bundan kendimize ders çıkaracağız. Kendi adıma, ülkemizden, milletimizden onlara bekledikleri sevinci yaşatamadığımız için özür diliyorum. Hakkınızı helal edin.

Kaynağa Git

İlgili Haberler