Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirdiği kritik toplantının ardından, 2026-2027 sezonu için Süper Lig takımlarının harcama limitlerini paylaştı.
30 Aralık 2022'de yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında belirlenen yeni limitler, kulüplerin yaz transfer dönemindeki hareket alanını doğrudan çizecek.
Zirvede Galatasaray Var
Yeni sezon öncesinde en yüksek harcama limitine sahip olan kulüp, 9 milyar TL'yi aşan bütçesiyle Galatasaray oldu. Sarı-kırmızılı ekibi ezeli rakipleri Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takip etti.
Süper Lig'de harcama limitleri şu şekilde sıralandı:
Galatasaray A.Ş. - 9.006.596.835 TL
Fenerbahçe A.Ş. - 6.330.032.702 TL
Beşiktaş A.Ş. - 4.123.397.974 TL
Trabzonspor A.Ş. - 2.530.783.285 TL
Çaykur Rizespor A.Ş. - 1.817.301.750 TL
Samsunspor A.Ş. - 1.124.529.320 TL
Tümosan Konyaspor - 1.101.846.407 TL
Rams Başakşehir Futbol Kulübü - 1.099.918.616 TL
Kocaelispor - 953.682.308 TL
Erzurumspor - 893.261.956 TL
Amedspor - 893.261.956 TL
Çorum FK - 893.261.956 TL
Gaziantep Futbol Kulübü A.Ş. - 817.925.936 TL
Natura Dünyası Gençlerbirliği - 805.716.149 TL
İkas Eyüpspor - 801.174.603 TL
Göztepe A.Ş. - 678.239.611 TL
Kasımpaşa A.Ş. - 647.958.968 TL
Corendon Alanyaspor - 571.608.883 TL