Eski İsrail Başbakanı ve muhalefet lideri Naftali Bennett, işgal altındaki Batı Şeria'da II. Oslo Anlaşmasıyla belirlenen A ve B bölgelerinin "Filistin özerk yapısına" ait olduğunu ancak C bölgesinin İsrail'in parçası olduğunu savundu.
İsrail devlet televizyonu KAN'a konuşan Bennett, aşırı sağcı hükümetin ilhak adımlarını giderek hızlandırdığı Batı Şeria’ya ilişkin "Benim vizyonuma göre, nihayetinde C Bölgesi İsrail'in bir parçası olacak, A ve B bölgeleri ise Filistin özerk yapısına bırakılacaktır." dedi.