Ana içeriğe geç

Pasta ve kremalı tatlı kabusu: 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Olayın ardından İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri iş yeri ve imalathaneden numune alırken, adli ve idari soruşturma başlatıldı. Tedavi altına alınan 53 kişiden 25'i taburcu edilirken, 28 kişinin tedavisi sürüyor. Soruşturma kapsamında gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Pasta ve kremalı tatlı kabusu: 53 kişi hastaneye başvurdu
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler