Ana içeriğe geç

Bursa'da akılalmaz olay: Ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe gitti

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.

Bursa'da akılalmaz olay: Ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe gitti
Haberet
16

Esenevler Mahallesi'nde ikamet eden Sedair Kurnaz, Nilüfer ilçesi Akçalar Mahallesi'nde satın almak istediği ev için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, güvenlik gerekçesiyle evdeki bir giysinin içine sararak siyah poşette sakladı.

EV İÇİN BİRİKTİRDİĞİ ALTINLAR KAYBOLDU

Ev sahibiyle fiyatta anlaşmasının ardından ödeme yapmak için poşeti arayan Kurnaz, yerinde bulamadı. Yaptığı araştırmada, eşinin ev temizliği sırasında poşeti çöp zannederek sokaktaki çöp konteynerine attığını belirledi.

POLİS VE BELEDİYE EKİPLERİ ARAMA BAŞLATTI

İhbar üzerine Yıldırım Belediyesi temizlik işleri ekipleri ile polis ekipleri bölgede çalışma başlattı. Çöp konteynerleri tek tek incelenirken, çevredeki güvenlik kamerası kayıtlarının tespit edilmesi için de çalışma başlatıldı. Mahalle sakinleri de kayıp altınların bulunması için ekiplere destek verdi.

"BULANLARIN BİZE ULAŞMASINI İSTİYORUZ"

Mağduriyetini anlatan Sedair Kurnaz, satın alacağı ev için satıcıyla fiyatta anlaştıklarını belirterek, "Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim de temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöp toplama aracı mı aldı, yoksa çöpleri karıştıran biri mi aldı henüz bilmiyoruz. Polis ve temizlik işleri müdürlüğüne bilgi verdik. Bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan ya da görenlerin bize ulaştırmasını rica ediyoruz." dedi.

İNCELEME SÜRÜYOR

Polis ekipleri, olayın aydınlatılması ve kayıp altınların bulunması için başlatılan inceleme ve araştırmalarını sürdürüyor.

Kaynağa Git

İlgili Haberler