Ana içeriğe geç

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım'dan Türk futbolunu derinden sarsacak sözler: 4 büyükler devletten arsa alıyor, Fenerbahçe Maliye'den kaçıyor

Samsunspor Kulübü Başkanı Yüksel Yıldırım, Fenerbahçe yöneticileriyle Kulüpler Birliği Vakfı toplantısı esnasında tartıştı. Konuyu TGRT Haber'e detaylarıyla anlatan Yıldırım, 4 büyüklerin devletten arsa yardımı gördüklerini ve Fenerbahçe'nin mali işlerini Maliye Bakanlığıyla paylaşmak istemediğini iddia etti.

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım'dan Türk futbolunu derinden sarsacak sözler: 4 büyükler devletten arsa alıyor, Fenerbahçe Maliye'den kaçıyor
TGRT Haber
16

Yabancı oyuncu kuralının konuşulduğu Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında Fenerbahçe Genel Sekreteri Mahmut Uslu ve Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ile Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım arasında bir gerilim yaşandığı, ciddi tehditlerin ve sert sözlerin havada uçuştuğu iddia edildi.

TGRT Haber'in Stüdyoda Futbol programına telefon bağlantısıyla katılan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, konuyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

"BARIŞ GÖKTÜRK 'SUS KONUŞMA' DEDİ, 'HADDİNİ BİL' DEDİM"

Yıldırım, iddia edildiği gibi Barış Göktürk'ün kendisine tehditvari sözler söylemediğini vurgulayarak "Barış Göktürk bana satır aralarında hakaret etti, tehdit yok. Barış Göktürk taraftara şirin gözükmek için şov yapıyor." dedi.

Yıldırım ayrıca "Barış Göktürk ‘sus konuşma’ dedi, ‘Haddini bil’ dedim. Göktürk saygısızlık yaptı karşılığını verdim." diyerek "Benim Fenerbahçe düşmanlığım yok. Fenerbahçe'yle dost olmaya çalışıyorum ama olmak istemezlerse de kendi bilecekleri şey." ifadelerini kullandı.

"4 BÜYÜKLER DEVLETTEN ARSA ALIYOR"

Samsunspor Başkanı Yıldırım, 4 büyük kulübün devlet tarafından yardım gördüğünü iddia ederek "4 büyükler devletten arazi alıyor, transfer yapıyor." dedi.

Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor'un devletten yardım aldığını ısrarla söyleyen Yıldırım "'Almıyorum.' diyorlarsa çıksınlar, açıklasınlar. O zaman hesap soralım yani aldıkları yerleri." ifadelerini kullandı.

"DURSUN ÖZBEK 'MALİYE BAKANLIĞINA GİDELİM' DEDİ, FENERBAHÇE KARŞI ÇIKTI"

Yıldırım, sözlerinin devamında Fenerbahçe'yle ilgili sarsıcı bir iddia ortaya atarak şunları söyledi:

"Dursun Başkan (Galatasaray Başkanı Dursun Özbek) diyor ki 'Maliye Bakanlığı'na gidelim. Kulüplerin vergi vermediği söyleniyor. Her kulüp son 3 senedir maliyeye ne kadar vergi verdiğimizi, oyuncuların transferinde, SGK'larda, işte gelirlerde ne verdiğimizi önüne koyalım, belgeleyelim.' dedi. Fenerbahçe buna karşı çıktı. Esas konu bu. Fenerbahçe 'Biz mali işlerimizi açamayız. Verdiğimiz vergiyi söylemek istemiyoruz.' dedi. Bunu söyleyen Barış Bey. Şok olduk."

Kaynağa Git

İlgili Haberler