Ana içeriğe geç

İran: Hürmüz'ü biz yöneteceğiz

İran Meclis Başkanı Kalibaf, "Hürmüz Boğazı’nı İran yönetecek" dedi.

İran: Hürmüz'ü biz yöneteceğiz
Nefes Gazetesi
16

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, ABD ile İsviçre’de yapılan müzakerelerin ardından uçakta gazetecilere açıklamalarda bulundu.

Hürmüz Boğazı’nın uluslararası deniz trafiğine açılmasından yana olduklarını belirten Kalibaf, "Umarım boğazı geçişler açısından yeniden işlevsel hale getirebilir ve bölgesel ve küresel ekonomiye yeniden refah kazandırabiliriz" dedi.

Buna rağmen Hürmüz Boğazı'nın yönetiminin asla savaş öncesindeki haline dönmeyeceğini vurgulayan Kalibaf, "Elbette uluslararası düzenlemelere uyulacak, ancak Hürmüz Boğazı'nı İran yönetecek" şeklinde konuştu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler