Ana içeriğe geç

Anadolu Efes ve Fenerbahçe'den Beşiktaş'a EuroLeague mesajı

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın gelecek sezon EuroLeague'de mücadele edeceğinin açıklanmasının ardından Fenerbahçe Beko ile Anadolu Efes, siyah-beyazlı kulüp için tebrik mesajı yayımladı. İşte detaylar...

Anadolu Efes ve Fenerbahçe'den Beşiktaş'a EuroLeague mesajı
Yeniçağ
16

Beşiktaş'ın gelecek sezon EuroLeague'de yer alacağının kesinleşmesinin ardından iki Türk temsilcisi Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'ten tebrik paylaşımları geldi.

Fenerbahçe, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "EuroLeague'e tekrardan hoş geldin Beşiktaş." ifadelerini kullandı.

Anadolu Efes ise yayımladığı mesajda, "Beşiktaş'ı EuroLeague'e katılımından dolayı tebrik ederiz. EuroLeague'e hoş geldin Beşiktaş." sözleriyle siyah-beyazlı ekibi kutladı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler