Ana içeriğe geç

ABD Dışişleri Bakanı, İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacağını söyledi

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.

ABD Dışişleri Bakanı, İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacağını söyledi
AA Dünya
Kaynağa Git

İlgili Haberler