ABD Dışişleri Bakanı, İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacağını söyledi
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
AA Dünya