Kayseri'nin Talas ilçesinde 10 aylık bebeğin arabada unutulduğu bilgisi üzerine olay yerine giden basın mensupları ile tartışma yaşayan annenin arkadaşı bebeğin arabada unutulmadığını, bebek arabadayken kapının kilitlendiğini söyledi.
'BEBEĞİ UNUTMADIK, BAŞINDAN BERİ YANINDAYDIK'
Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi'nde bulunan Millet Bahçesi'nin otoparkında park halindeki bir aracın içinde 10 aylık bebek mahsur kaldığı bilgisi üzerine olay yerinde giden basın mensupları ile bebeğin annesi ve yakınları arasında gerginlik yaşandı. Bebeğin yakınlarından Azra Aksoy olaya ilişkin yaptığı açıklamada Talas Millet Bahçesi'ne hava almaya çıktığını ve arkadaşının şoför koltuğuna geçmek isterken aracın kapısını belirterek ‘’Biz ister istemez bir panik haline girdik ve 112 ekiplerine haber verdik. İtfaiye, polis, ve çevredekiler müdahil oldular. Daha sonra basın ekiplerinden arkadaşlar geldiler tabi. Bu sırada bebek için biz işte camdan video izleterek hani bebeğin korkmasını vesaire engelledik. O sırada arkadaşlar çekim yaparken biz çekmemelerini söylediğimiz halde devam ettiler. Onlara da bebeği araçta unuttuğumuz bilgisi verildiği için böyle bir durum yaşanmış. Aslında biz arabada bebeği unutmadık. Başından beri bebeğin yanındaydık. Biz sadece bebeği orada sakin tutup ya ekiplerin müdahale etmesi ya da yedek anahtarımızın gelmesini bekledik. Çocuk bana ait değil. Arkadaşımın çocuğu. Öncelikle bunu belirtmek isterim ve kesinlikle çocuğa dair bir unutulma, bir arabada bırakma veya çocuğu önemsememe gibi durum söz konusu değil. Biz her zaman yanındaydık sadece aracın otomatik kilidinin devreye girmesi çok ani oldu" dedi.