Ana içeriğe geç

Ozan Kabak: Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir

A Milli Takım'ın başarılı savunmacısı Ozan Kabak, ABD galibiyetini değerlendirdi. Ozan, takım olarak sahada her şeyi yaptıklarını söyleyerek, "Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir." dedi.

Ozan Kabak: Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir
Akşam
16

A Milli Takım'da Ozan Kabak, ABD maçındaki galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

Milli stoper, "İlk iki maçta ülkemizi ve insanları çok üzdük. Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Çok mutluyum, takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir." dedi.

Ozan Kabak, "Dünya Kupası sonuçta, galibiyet moral oldu. Neler yapabileceğimizi de gösterdik. Bu maçı güzel bir hatıra olarak hatırlamak lazım." diye konuştu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler