Düzce Belediyesi, "Temiz Şehir Düzce" kampanyası kapsamında çevre temizliği ve toplumsal farkındalık çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda denetimlerini sıklaştıran Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yere çöp ve sigara izmariti atarak çevreyi kirleten vatandaşlara yönelik kontrollerini artırdı. İstanbul Caddesi ve çevresinde yürütülen çalışmalarda; sigara izmariti, ambalaj atığı ve benzeri çöpleri çevreye rastgele bırakan kişiler tespit edilerek haklarında yasal işlem başlatıldı ve idari para cezası uygulandı.
Hem ceza yedi hem mutlu oldu... "Çok iyi oldu" diyerek cebindekileri fırlattı
Düzce Belediyesinin çevre kirliliğini önlemek amacıyla gerçekleştirdiği denetimlerde yere çöp ve izmarit atanlara ceza kesilirken, ceza yiyen bir vatandaşın zabıta ekiplerine teşekkür ederek sigara paketini çöpe atması dikkat çekti.
Yeniçağ
16