Fenerbahçe'nin eski golcüsü ve spor yorumcusu Semih Şentürk, Sarı-Laciverti ekibin Futbol Kordinatörü Oğuz Çetin'e sert sözlerle yüklendi.
Kanarya'nın eski golcüsü, Oğuz Çetin'i 'Hayırlı olsun' demek için aradığın ancak Çetin'in telefonlara bakmadığını öne sürdü.
Şentürk, açıklamasında "Oğuz Hoca benim babam gibi. Çocukluğumu bilir benim. Düne kadar sürekli konuştuğum Oğuz Hocam şimdi görev aldı, üç defa aradım telefonuma bakmıyor. Görev falan istemiyorum Hocam, tebrik etmek için aradım." ifadelerini kullandı.