Ana içeriğe geç

Araç sahiplerini ilgilendiren yeni düzenleme tamamlandı: Artık serbest oldu

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'nin talimatıyla trafikte karmaşayı bitiren düzenlenme tamamlandı. Yönetmelikle birlikte ön cama monte edilen telefon tutucuları da resmen serbest hale geldi.

Araç sahiplerini ilgilendiren yeni düzenleme tamamlandı: Artık serbest oldu
Yeniçağ
16

AYRINTILAR GELİYOR....

Kaynağa Git

İlgili Haberler