Rüzgâr alevleri büyüttü! Muğla'da orman yangınına müdahale ediliyor
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangını ekipleri alarma geçirdi. Rüzgârın etkisiyle kısa sürede geniş alana yayılan alevleri kontrol altına alabilmek için havadan ve karadan yoğun müdahale başlatıldı.
Kanal 6
16
Yangın, Seydikemer ilçesine bağlı Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle çıktı.
İhbarın ardından bölgeye Orman Genel Müdürlüğü ekipleri sevk edilirken, rüzgârın etkisiyle büyüyen yangın çevrede endişeye neden oldu.
HAVADAN VE KARADAN YOĞUN MÜDAHALE
Yangının kontrol altına alınabilmesi için ekipler hem havadan hem de karadan seferber oldu.
Çalışmalara 3 helikopter ve 1 yangın söndürme uçağı havadan destek verirken, karada ise 10 arazöz, 5 su tankeri, iş makineleri ve çok sayıda orman personeli görev yapıyor.
EKİPLER ZAMANLA YARIŞIYOR
Rüzgârın söndürme çalışmalarını zorlaştırdığı bölgede ekipler, alevlerin daha geniş alanlara sıçramaması için yoğun çaba harcıyor.
Yangını kontrol altına alma çalışmaları aralıksız sürerken, ekiplerin bölgedeki müdahalesi devam ediyor.
Kaynağa Git