Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, görüşmede ikili ve bölgesel ilişkilerin ele alındığı bildirildi. Erdoğan, yeni dönemde enerji, savunma ve ulaştırma alanlarındaki işbirliklerini ileri taşımak istediklerini vurguladı. Görüşme sonunda Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi'yi resmi temaslarda bulunmak üzere Türkiye'ye davet etti.
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, IRAK BAŞBAKANI ZEYDİ İLE GÖRÜŞTÜ
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefonda görüştü.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının NSosyal hesabından yapılan açıklamaya göre, liderler, Türkiye-Irak ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel konuları ele aldı.
Erdoğan görüşmede, yeni dönemde Türkiye ile Irak arasındaki ilişkileri daha da ileri taşımayı istediklerini, özellikle enerji, savunma sanayisi ve ulaştırma alanlarında işbirliği potansiyelinin büyük olduğunu belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Ali Zeydi'yi kapsamlı istişarelerde bulunmak üzere Türkiye'ye davet etti.