Ana içeriğe geç

Barış Göktürk: "Gerekeni yaptım"

Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Barış Göktürk, Kulüpler Birliği toplantısındaki tartışmaya ilişkin yaşananların geride kaldığını belirterek, toplantılara katılımın kulübün inisiyatifinde olduğunu ve şeffaf bir mali yapıya sahip olduklarını açıkladı.

Barış Göktürk: "Gerekeni yaptım"
Turktime
16

Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Barış Göktürk, Veliefendi Hipodromu'nda gerçekleştirilen Gazi Koşusu öncesinde basın mensuplarına değerlendirmelerde bulundu.

"GEREKEN KONUŞMAYI YAPTIM"

Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında yaşanan gerginliğin ardından herhangi bir resmi açıklama yapmadıklarını ve konunun toplantıda kapandığını ifade eden Göktürk, kulübün gereken cevabı muhatabına ilettiğini vurgulayarak, "Biz, Kulüpler Birliği Vakfı toplantısı sonrası bir açıklama yapmadık. Bizim için orada yaşanan orada kaldı. Dolayısıyla biz bununla ilgili tekrar konuşmuyoruz. Sonrasında da konuşmadık, basına bir bilgi de vermedik. Böyle bir şeyin peşinde değiliz. Fenerbahçe'nin bir ağırlığı var. Fenerbahçe, konuşması gerektiği zaman konuşur. Zaten ben toplantıda gereken konuşmayı gereken kişiye yaptım. Siz bizim konuştuğumuzu gördünüz mü? Hayır. Biz bir konuşma yapmadık. Biz bir açıklama yapmadık. Öncesinde, sonrasında bir iddiada veya bir konuşmada bulunmadık. Fenerbahçe gereken kişiye, gerekli cevabı, gerektiği yerde verir. Zaten verdi. Dolayısıyla tekrar bunun üzerinde durmaya, bunu konuşmaya gerek yok." şeklinde konuştu. (AA)

Kaynağa Git

İlgili Haberler