Ana içeriğe geç

İçişleri Bakanlığı duyurdu: Tutuklu 2 belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı

İçişleri Bakanlığı tutuklanan Adalar ve Silifke Belediye başkanlarının görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.

İçişleri Bakanlığı duyurdu: Tutuklu 2 belediye başkanı görevden uzaklaştırıldı
tv100
16

Bakanlıktan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

ADALAR BELEDİYE BAŞKANI ALİ ERCAN AKPOLAT VE SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA TURGUT'UN İÇİŞLERİ BAKANLIĞINCA GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILMASINA DAİR BASIN AÇIKLAMASI Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan AKPOLAT, hakkında “Suç İşlemek Amacıyla Örgüt Kurma ve Rüşvet Almak” suçları nedeniyle yürütülen soruşturma kapsamında, İstanbul Anadolu 3. Sulh Ceza Hâkimliğinin 23.06.2026 tarihli ve 2026/711 sorgu numaralı kararıyla tutuklanması üzerine; Silifke Belediye Başkanı Mustafa TURGUT ise hakkında “Suç İşlemek Amacıyla Örgüt Kurma ve Rüşvet Almak” suçları nedeniyle yürütülen soruşturma kapsamında, Silifke Cumhuriyet Başsavcılığının 22.06.2026 tarihli ve 2026/2236 sorgu numaralı kararıyla tutuklanması üzerine; Anayasa’nın 127’nci maddesi ile 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 47’nci maddesi uyarınca, geçici bir tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırılmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Kaynağa Git

İlgili Haberler