Kozluk ilçesine bağlı Samanyolu köyü mevkisinden geçen Batman Çayı'nda meydana geldi. Piknik yapmak için çay kenarına giden 5 kişi, su seviyesinin yükselmesi sonucu oluşan adacıkta mahsur kaldı.

Kendi imkanlarıyla bulundukları yerden çıkamayınca durumu 12 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdiler. İhbarla bölgeye itfaiye dalgıç ekipleri sevk edildi. Ekipler, botla ulaştıkları 5 kişiyi bulundukları yerden alarak güvenli bölgeye çıkardı.