Ana içeriğe geç

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe Futbol A Takımı’nda yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Teknik direktör İsmail Kartal ve teknik heyetin yanı sıra futbolcular sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı
tv100
16

Yeni sezonun hazırlıklarına başlayacak olan Fenerbahçe’de rutin sağlık kontrolü süreci başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve futbolculardan Emre Demir, Yiğit Efe Demir, Alaattin Ekici, Sidiki Cherif ve Engincan Biterge, Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı - Resim : 1

EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Fenerbahçe Futbol Takımı’nda sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı - Resim : 2Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı - Resim : 3Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı - Resim : 4Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri başladı - Resim : 5
Kaynağa Git

İlgili Haberler