Yeni sezonun hazırlıklarına başlayacak olan Fenerbahçe’de rutin sağlık kontrolü süreci başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve futbolculardan Emre Demir, Yiğit Efe Demir, Alaattin Ekici, Sidiki Cherif ve Engincan Biterge, Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.

EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.
Fenerbahçe Futbol Takımı’nda sağlık kontrolleri yarın devam edecek.


