Ana içeriğe geç

Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubunda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Erkek Milli Takımı hazırlıklarını sürdürmek için Antalya'ya gitti.

Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
Dha
16

Ay-yıldızlılarda, Onuralp Bitim sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından yapılan açıklamada, “Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz” ifadelerine yer verildi.

Milliler 23-26 Haziran arasında çalışmalarını Antalya'da sürdürecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler