İsrail merkezli Kanal 12 televizyonunun haberine göre Ben-Gvir, Tel Aviv’de düzenlenen Yerel Yönetim Merkezi Konferansı’nda yaptığı açıklamada, işgal altındaki Batı Şeria’da Filistinlilerin “yasa dışı inşaat yaptığı” iddiasında bulundu, Filistinli bedevilerin evlerini yıkmakla övünerek, “Sadece, son bir yılda 5 bin 700 ev yıktım” ifadesini kullandı. Filistinlilere yönelik baskı ve şiddetin devam edeceğini belirten Ben-Gvir, “Bedevi toplulukların daha fazla evini yıkmaya devam edeceğim” dedi.
‘5.700 ev yıktık’ diye övündü!
İsrail’in aşırı sağcı Ulusal Güvenlik Bakanı Itamar Ben-Gvir, son bir yılda Filistinlilere ait 5 bin 700 evi yıktığını itiraf ederek, daha fazlasını yıkma sözü verdi.
Milliyet
16