Ana içeriğe geç

Bakan Ersoy duyurdu: Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı

Sümela Manastırı'nda ziyaretçi güvenliğinin artırılması ve kültürel mirasın korunması amacıyla yürütülen bakım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmaların ardından Sümela Manastırı yeniden ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, “Sümela Manastırı'nı hem doğal dokusunu hem de tarihi değerini muhafaza ederek geleceğe taşımayı sürdürüyoruz” dedi.

Bakan Ersoy duyurdu: Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler