Ana içeriğe geç

Kalibaf'tan müzakere mesajı: 'Hürmüz Boğazı'nı İran yönetecek'

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, Hürmüz Boğazı'nın uluslararası deniz trafiğine açık olmasını istediklerini belirterek, boğazın yönetiminin ise savaş öncesindeki yapıya dönmeyeceğini söyledi. Kalibaf, Uluslararası düzenlemelere uyulacak ancak Hürmüz Boğazı'nı İran yönetecek dedi.

Kalibaf'tan müzakere mesajı: 'Hürmüz Boğazı'nı İran yönetecek'
Türkgün
16

İran Meclis ve Müzakere Heyeti Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, Hürmüz Boğazı'nın yönetiminin savaş öncesindeki haline dönmeyeceğini söyledi.

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, ABD ile İsviçre'de yapılan müzakerelerin ardından uçakta konuştu. Hürmüz Boğazı'nın uluslararası deniz trafiğine açılmasından yana olduklarını söyleyen Kalibaf, “Umarım boğazı geçişler açısından yeniden işlevsel hale getirebilir ve hem bölgesel hem de küresel ekonomiye yeniden refah kazandırabiliriz” ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler